Vítejte na stránkách B&F s.r.o.
linka

Velkoobchod E-SHOP ctverecek

 Maloobchod E-SHOP ctverecek

linka

Aktuality sipka

O firmě sipka

Obchodní podmínky sipka

Kontaktujte nás sipka

linka

Kožené sipka

Imitace kůže sipka

Popruhové sipka

Lanové sipka

Řetízkové sipka

Svítící sipka

linka

Kožená sipka

Imitace kůže sipka

Popruhová sipka

Lanová sipka

Řetízková sipka

linka

Kožené sipka

Imitace kůže sipka

Popruhové sipka

Svítící sipka

linka

Oboustranné sipka

Zdobené tlapkou sipka

Přívěsky sipka

linka

Náhubky sipka

Na výcvik sipka

Píšťalky sipka

Karabiny sipka

linka

Pro psy sipka

Pro myslivce sipka

linka
linka

FOR PETS 2013, Praha sipka

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Před odesláním objednávky si, prosím, pozorně přečtěte následující obchodní podmínky. Dokončením objednávky a jejím odesláním kupující stvrzuje, že je obeznámen s obchodními podmínkami a souhlasí s reklamačním řádem. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.

VÝBĚR ZBOŽÍ A JEHO OBJEDNÁNÍ

Vybírat zboží můžete několika způsoby. Pokud znáte konkrétní produkt, zadejte jeho název do políčka Vyhledávání v pravé horní části obrazovky. Můžete využít také Pokročilé vyhledávání, při kterém můžete využít předdefinované parametry pro přesnější výpis požadovaných produktů. Snadné vyhledávání produktů umožňuje také strukturované menu.

Ceny zboží jsou uvedeny s DPH.

Vybrané zboží vhoďte do košíku v požadovaném množství. Košík je seznam produktů včetně názvu a ceny, které jste si vybrali ke koupi. Máte-li v něm vše, co jste si přáli, objednávku potvrďte tlačítkem Objednat. V dalším kroku vyberte způsob dopravy.

DOPRAVA ZBOŽÍ

Zákazník má vždy možnost zkontrolovat, zda je obal i výrobek neporušený. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná. Děkujeme za pochopení.

Jak postupovat když…

»je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!
V případě, že jste již zásilku převzali, obal není poničen, ale zboží jeví známky mechanického poškození, doporučujeme co nejrychleji kontaktovat linku přepravce, který Vám zboží přivezl. Číslo na tuto linku naleznete vždy na stránkách přepravní společnosti, ta odveze zboží zpět k nám a my Vám vrátíme peníze na váš účet, nebo na základě dohody zašleme zboží nové.
Doporučujeme nahlásit poškození zboží přepravní společnosti nejpozději 3. den, následující po dni převzetí zásilky od přepravce. Na pozdější nahlášení poškození nebude brán zřetel a výměna či vrácení zboží po uplynutí této doby již nebude možná.

» zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
V tomto případě nás prosím kontaktujte, pomůžeme Vám s vyřešením problémů a případné nedostatky odstraníme.

  • Osobní vyzvednutí - Zboží si můžete vyzvednout v prodejně a to v ulici Cerhenská 325, Poděbrady- Sokoleč 29001. Zde Vám také náš personál zboží představí a vysvětlí vše potřebné. Zboží bude k odběru nejpozději do 3 pracovních dnů od vaší objednávky. O dostupnosti zboží vás budeme informovat e-mailem. Zboží je třeba vyzvednout do 3 pracovních dnů od jeho vyskladnění. Tato doba začíná plynout následující pracovní den od obdržení potvrzující e-mailové nebo SMS zprávy, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Při odběru zboží je nutné mít s sebou námi zaslanou fakturu. Osobní odběr je vždy ZDARMA. Po uplynutí 3 pracovních dnů je zboží uvolněno do volného prodeje a není možné si ho rezervovat
  • Obchodní balík kurýrní služba DPD: - Kurýrní služba DPD garantuje doručení následující pracovní den po podání zásilky. Kurýrní služba přepravuje zásilky maximálně do váhy 50kg. Před dodáním zásilky vás doručovatel bude informovat v podobě SMS zprávy na váš mobilní telefon, pokud vás ovšem doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, musíte se telefonicky domluvit na jiném termínu dodání

Ceny za jednotlivé druhy přepravy

Druh dopravy

Cena vč. DPH

Osobní odběr

zdarma

DPD (platba dobírkou) max. do 50kg

135 Kč

DPD (platba předem na účet) max. do 50kg

110 Kč

(*) Při nákupu může nastat situace, že některé zboží bude mít delší dodací lhůtu. V takovém případě může být vaše objednávka rozdělena do několika zásilek podle dostupnosti zboží. V tom případě je cena za druhou a další zásilku v rámci jedné objednávky účtována jako balík (resp. poštovné nebo do­pravné). Rozdělení zásilky s vámi bude předem diskutováno a bude uskutečněno jen s vaším souhlasem.

FAKTURAČNÍ A DODACÍ ÚDAJE

Po výběru zboží a způsobu dopravy následuje vyplnění dodacích a fakturačních údajů. V našem obchodě se můžete, ale také nemusíte registrovat. Tyto údaje budou využity pouze pro daný nákup. Jen v případě, že chcete dostávat průběžné informace o naší nabídce, akcích a slevách, můžete se zaregistrovat. Díky registraci získáte také výhodu při další objednávce, neboť se vaše dodací a fakturační údaje vyplní automaticky a také z naší strany se po určité době dočkáte malé pozornosti. Z vaší strany bude stačit zadat správné heslo. Snažíme se tak myslet na váš komfort a čas.
Zapomněli jste heslo? Nezoufejte. Můžete si nechat vygenerovat nové.

VÝBĚR ZPŮSOBU PLATBY

  • hotově při osobním odběru,
  • převodem na účet
  • hotově při převzetí kurýrovi

Zálohová faktura vám bude zaslána automaticky na uvedený e-mail. Jakmile bude platba připsána na náš účet a požadované zboží na skladě, objednávka se expeduje. Předpokládaný termín doručení může být ovlivněn připsáním částky na náš účet. Pokud nastane situace, že je zboží vyprodáno, celou částku Vám vrátíme zpět na účet.

Variabilní symbol pro platbu obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky do našeho systému.

Bankovní spojení
Česká spořitelna ……………………..500810309/0800


Kliknutím na Dokončit objednávku je nákup u konce. Následně se vám zobrazí souhrnné informace o vaší objednávce a na vámi uvedený e-mail bude odesláno potvrzení o přijetí objednávky. Další potvrzení s dokladem o zakoupení obdržíte po předání zásilky dopravci. Potvrzení bude obsahovat také informaci o předpokládaném termínu doručení zásilky.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Osobní údaje našich zákazníků nesdělujeme třetím stranám. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro potřeby obchodu B&F s. r. o.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY PRODÁVAJÍCÍM

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

  • Model výrobku - Pokud máte v objednávce více položek, špatně zadaný model můžeme stornovat a na správný model vytvořit novou objednávku. Přímo v dané objednávce však nelze měnit model zboží. Vystavení nové objednávky na jiný model zboží doporučujeme pouze v případě osobního vyzvednutí, jinak se u další objednávky znovu započítá dopravné. Doporučujeme objednávku raději celou stornovat a zadat znovu.
  • Způsob dopravy - Po vytvoření a odeslání objednávky nelze měnit.
  • Platba - Každý typ platby lze změnit na dobírku. Objednávkové procesy jsou automatizovány kvůli maximální snaze o rychlé vyřízení a spokojenost zákazníků.
  • Termín dodání - pokud se vám nehodí navržený termín, je možné se přímo při dodávání zboží domluvit s dopravní společností na náhradním termínu.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

U přebíraného zboží se, prosím, přesvědčte, zda odpovídá objednanému modelu a není mechanicky poškozeno. V opačném případě zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Na pozdější reklamace nebude brán ohled. Přepravci svým podpisem stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou.

ZÁRUKA

ZÁRUKA Na výrobky z obchodu baf-pet.cz se vztahuje záruční doba stanovená platným občanským zákoníkem. Všechno prodávané zboží má servisní zastoupení v ČR. Přesný postup pro uplatnění záruky najdete na samostatné stránce Reklamace. Zboží je možné taktéž reklamovat na naší prodejně v ulic Cerhenské 325, 290 01 Poděbrady- Sokoleč .

ODSTOUPENÍ ZÁKAZNÍKA OD KUPNÍ SMLOUVY

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a písemně v elektronické podobě uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Toto oznámení zašle kupující taktéž společně s vráceným zbožím. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány budou vráceny odesílateli. Ustanovení tohoto odstavce se nevztahuje na obchodníky, kteří nakoupili zboží v rámci svých podnikatelských aktivit a na zákazníky, kteří zboží zakoupili osobně v provozovně dodavatele.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše (rozumí se celou objednávku), co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Zboží by mělo být zasláno doporučeně a pojištěné, pro případ poškození přepravcem (zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato). V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, může prodejce požadovat náhradu, zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, opotřebení zboží apod.). Kupující vrací zboží na své náklady na adresu prodávajícího:B&F s. r. o. výroba chovatelských potřeb, Cerhenská 325, 290 01 Poděbrady- Sokoleč. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,

Ke stažení: Odstoupení spotřebitele od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (PDF) (verze DOC).

REKLAMACE

  1. Informujte nás telefonicky 325 654 738 či e-mailem info@baf-pet.cz o reklamaci.
  2. K reklamovanému zboží přiložte kopii faktury, průvodní dopis s popisem závady výrobku a zpáteční adresou, tel. kontakt nebo e-mail.
  3. Reklamované zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu:

    B&F s.r.o.
    Cerhenská 325
    Sokoleč
    290 01 Poděbrady

    Jakmile zboží přijmeme, reklamaci se snažíme vyřídit co nejdříve a zákazník je informován e-mailem, nebo telefonicky o jejím výsledku.
linka
Registrace
Košík
kosik
0,00 Kč
Novinky
linka
Copyright © 2012 BAF-PET s.r.o. Poděbrady webmaster ZMORWARE ( AS )